- Egy jó katalógus, egy parfüm- vagy ékszerreklám. Minél kevésbé trendi, annál jobb. Minél régebbi és tekintélyesebb a márka, annál kevesebbet változtatnak a hirdetéseken. Úgyhogy nem vagyunk oda a túl menő dolgokért. Minél ósdibb az ékszerészet, annál többet fizet.
Az ékszerreklámoknál kéz és karmodelleket használunk. Ott állok teljes díszben, hátratett kézzel,a hátam mögött pedig ott lapul egy csaj: az egyik kezében cigi, a másikban egy maroknyi gyémánt
- Szegény lány, nem túl szívderítő meló.
- Nem is tudom,,,egy vagyont keres, de az arca nem kerül be a magazinokba, ezért nem kell órákat ülnie a sminkszobában. A lábdublőröknek sokkal nehezebb.
Imogen Edward-Jones: Őrült divatvilág
További ízelítőket találsz a könyvből itt!